Translate

недеља, 6. мај 2018.

Nešto o meni :)







Ćao svima! :) Zovem se Ljubica Perić, imam 17 godina. Idem u treći razred gimnazije u Malom Zvorniku, gde živim sa roditeljima i dve sestre. Odličan sam đak, a hobi mi je odbojka. Pored odbojke, moja velika ljubav je slikanje kojim se ozbiljno bavim već sedam godina, iako sam od malena zainteresovana za umetnost. Volim prirodu, što se može videti na slikama koje sam radila. Bavim se i fotografijom sa vremena na vreme, u čemu takođe uživam. Svoje slobodno vreme volim da provodim sa porodicom i prijateljima, u prirodi, uz muziku. Tečno govorim engleski jezik, a planiram da u skorijoj budućnosti naučim i nemački. 

Dimenzije slike su 70x50cm.

Нема коментара:

Постави коментар

Moja preporuka:  https://www.youtube.com/watch?v=y2rrKW7AJ6Q .